====== Hlášení problémů ====== Abychom mohli problém snadno prozkoumat, je třeba jej popsat na konkrétním hovoru a co nejpřesněji. ===== Problém s konkrétním hovorem ===== Nahlaste nám prosím přesné **id hovoru**, o který se jedná. Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat, co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace, statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které nám spolu s Vašim popisem umožní problém diagnostikovat. {{:id_hovoru.png|Kde najdu Id hovoru ve výpise hovorů}} **Id hovoru** se zobrazí po přihlášení v menu "výpis hovorů". Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz . Pokud se problém vyskytne náhodně jen někdy, může být dobré nám poskytnout i id hovorů, kde se problém nevyskytl, abychom mohli případy porovnat. ===== Podívejte se, jestli je s ústřednou Odorik vše v pořádku ===== http://www.odorik.cz/watchdog.html