====== Přijmeme pracovníka na obsluhu naší pobočky (technická podpora) - odpovídání na dotazy zákazníků - NEAKTUÁLNÍ ====== \\ ===== Předpokládaná náplň práce ===== \\ Odpovídání na dotazy zákazníků osobně, emailem, telefonicky i na internetovém fóru. Další obsluha pobočky – dobíjení kreditu, běžná kancelářská práce. Práce též může obnášet psaní návodů a instrukcí.\\ \\ ===== Požadujeme ===== \\ technické myšlení\\ schopnost psát všemi deseti prsty, nebo i jinak ale velmi rychle\\ ovládání českého pravopisu\\ znalost cizího jazyka (nejlépe angličtiny nebo ruštiny), další jazyky jsou také vítány\\ aktivní uživatelská znalost operačních systémů Linux a Windows\\ aktivní uživatelská znalost MS Word, Excel nebo ještě lépe OpenOffice nebo LibreOffice\\ obsluha kopírky/tiskárny\\ schopnost se srozumitelně a věcně vyjadřovat jak osobně, tak především telefonicky a písemně\\ schopnost se rychle učit nové věci a zájem o sebezdokonalování\\ výhodou zájem o VOIP, telefony, mobilní telefony, telefonování, technické novinky\\ \\ Přestože se jedná převážně o práci s lidmi, je nutné mít alespoň částečně technické myšlení. Práce může obnášet úkoly jako nastavit mobilní telefon podle návodu, použít nějaký nový program dle návodu apod. Pokud většinu věcí a návodů na stránkách odorik.cz chápete, je to dobré.\\ \\ ===== Co nabízíme ===== \\ Zajímavou, jedinečnou a přitom velmi rozmanitou práci s lidmi. Zákazníci jsou velmi různorodí a většinou i příjemní a vděční za pozornost. Na rozdíl od velké firmy máte možnost něco přímo změnit a ovlivnit. \\ \\ ===== Jak začít? ===== \\ Prosím zkuste splnit naše úkoly. Bohužel není v našich silách odpovídat všem, co pošlou jen samotný životopis bez jediného splněného úkolu.\\ Úkol 1: \\ Část A) Zaregistrujete se jako zákazník na Odorik.cz a zkusíte využít alespoň některé nabízené možnosti. \\ Část B) Zapisujte si vše co se Vám zdá nedokonalé a zbytečně složité nebo též dobré. Budeme se ptát na Vaše názory a jak tomu rozumíte u pohovoru (poznámky si můžete vzít s sebou). \\ Úkol 2 : Co byste poradil/a osobě jedoucí do zahraničí, pokud chce odtamtud volat s Odorikem co nejlevněji?\\ Úkol 3 : Jak probíhá účtování hovoru při zpětném volání u Odorik.cz?\\ Úkol 4 : Co je to OpenOffice a LibreOffice?\\ Úkol 5 : Jaký je rozdíl mezi routerem a switchem?\\ Úkol 6 : Pošlete životopis jako pdf dokument. (ne jako dokument wordu)\\ Úkol 7 : Zavolejte v rámci sítě Odorik.cz na číslo *600444, kde podstoupíte první část výběrového řízení - telefonní pohovor.\\ \\ Máte-li zájem o tuto pozici, pošlete prosím úkoly emailem na adresu michaela[zavináč]odorik.cz \\ Název firmy: miniTEL s.r.o.\\ IČ: 27718808\\ Kontaktní osoba: Michaela Viková\\ email: michaela[zavináč]odorik.cz\\ DPP/DPČ\\ Požadovaná praxe: není požadována\\ Datum nástupu: dohodou\\ Zaměstnanec může být i cizinec (čeština nutná) Místo je vhodné především pro studenty VŠ. Místo je také vhodné pro osoby s mírným zdravotním postižením.\\ Místo práce: Praha - centrum\\