Cisco SPA112 - poznatky

Oslovil nás zákazník, který používá telefonní adaptér SPA 112. Hlavním problémem bylo, že adaptér vždy 10 vteřin čekal a potom teprve bylo slyšet, co volaný a volající říkají. Dále bylo potřeba zastavit linku č.2 pro volání přes Odorik.cz.

Výchozí stav: adaptér měl na lince č.1 nastavený provisioning 802.cz. Na lince č.2 nebylo nic nastavené. Na linku č.2 jsem nastavil přes odorik_tunnel.exe vše podle pravidel. Problém s hluchými telefony 10 sekund po spojení se však opakoval i zde.

Řešení: Restart do výrobního nastavení a tím vypnutí provisioningu 802.cz. Nahrání nejnovějšího firmware ze zdroje zde (pravděpodobně není nutné, jen pro jistotu). Nastavení účtu Odorik.cz na linku č.2 a účtu 802.cz na linku č.1. Pro linku 802.cz bylo nutné nastavit NAT Keep Alive Enable: YES a NAT Mapping Enable:YES. Bez tohoto nastavení se linka s 802.cz odregistrovávala - nebylo možné se na ni dovolat. Adaptér nyní pracuje zcela bez problémů.