Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revisionBoth sides next revision
api:calls [2017/09/26 14:53] – [Historie hovorů] michalapi:calls [2017/09/29 23:22] – [Nahrané hovory] misa
Line 76: Line 76:
   * k dispozici ke stažení jsou nahrávky těch hovorů, které v [[api:calls#historie_hovoru|historie hovorů]] mají u atributu recording nenulovou   * k dispozici ke stažení jsou nahrávky těch hovorů, které v [[api:calls#historie_hovoru|historie hovorů]] mají u atributu recording nenulovou
   * <call_id> je id záznamu z [[api:calls#historie_hovoru|historie hovorů]]; <ext> podle zvoleného formátu pro nahrávání, v historii hovorů je uveden v objektu u atributu recording (jen JSON a XML)   * <call_id> je id záznamu z [[api:calls#historie_hovoru|historie hovorů]]; <ext> podle zvoleného formátu pro nahrávání, v historii hovorů je uveden v objektu u atributu recording (jen JSON a XML)
-  * nahrávání hovorů se zapíná v uživatelském rozhraní (průvodce nastavením => volání z internetu => nastavení linky), email pro zasílání nahraných hovorů musí obsahovat položku "**#store**". Tedy do položky, kde se normálně dává jeden či více emailů oddělených čárku napíšete místo emailu jen #store. Možné je mít na tomto místě též jeden či více emailů a navíc čárkou oddělené klíčkové slovo #store, jakoby to byl další email. Možné je nastavit kolik dní mají být emaily uloženy.+  * nahrávání hovorů se zapíná v uživatelském rozhraní (průvodce nastavením => volání z internetu => nastavení linky), email pro zasílání nahraných hovorů musí obsahovat položku "**#store**". Tedy do položky, kde se normálně dává jeden či více emailů oddělených čárkou, napíšete místo emailu jen #store. Možné je mít na tomto místě též jeden či více emailů a navíc čárkou oddělené klíčové slovo #store, jakoby to byl další email. Možné je nastavit kolik dní mají být emaily uloženy.
   * příklad skriptu pro automatické stahování hovorů je k dispozici v [[api:ukazky|ukázkách použití API]]   * příklad skriptu pro automatické stahování hovorů je k dispozici v [[api:ukazky|ukázkách použití API]]
 ===== Právě probíhající hovory ===== ===== Právě probíhající hovory =====
 
api/calls.txt · Last modified: 2022/07/15 17:39 by michal