Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
api [2017/09/21 09:48] – [Jednotlivé části části Odorik API] michalapi [2025/05/20 11:29] (current) – [Ukázky použití a existující aplikace] root
Line 41: Line 41:
   * [[api:tts|Text-to-speech]]   * [[api:tts|Text-to-speech]]
  
-==== Ukázky použití a existující aplikace ====+===== Ukázky použití a existující aplikace =====
  
 Několik ukázek kódu je k dispozici na stránce [[api:ukazky|Ukázky použití Odorik API]]. Několik ukázek kódu je k dispozici na stránce [[api:ukazky|Ukázky použití Odorik API]].
  
 Rozcestník aplikací používající naše API naleznete na stránce [[api:programy|Aplikace využivající Odorik API]]. Rozcestník aplikací používající naše API naleznete na stránce [[api:programy|Aplikace využivající Odorik API]].
 +
 +Propojení přes API používají také následující systémy:
 +=== CRM AyMINE ===
 +{{ :pasted:20250520-112600.png}}
 +
 +[[https://www.aymine.com/cs/videos/odorik|Propojte si telefonní hovory s firemním adresářem, emaily, helpdeskem a celým obchodem]]. Získáte dokonalý přehled, s kým vaši obchodníci řeší zakázky, kterému zákazníkovi jste volali a kdo se nedovolal. AyMINE poskytuje malým i středním firmám vše, co potřebují pro obchodní činnost - Správu klientů, ceníky, nabídky, zakázky, fakturaci, firemní emaily i ukládání souborů. Kompletní technická podpora  umožňuje využívat moderní digitalizaci obchodních procesů. Na AyMINE a jeho dodavatele spoléhají firmy z obchodu i výroby, kterým poskytuje odbornou náhradu za budování vlastního IT. 
 +
 +[[https://www.aymine.cz/|AyMINE]] spolu s Odorik vám zajistí vybavené call centrum hned a bez investic.
 +
 +Okamžitou informaci, kdo na kterou linku volá, možnost propojit hovor přímo z AyMINE a kompletní přehled o volání.
 +
 +AyMINE v mobilním telefonu umožňuje snadno volat i kdekoli na cestách - buď aktivací zpětného volání nebo přímým propojením hovoru. Každý pracovník může mít nastavenu službu individuálně, takže i v rámci jedné firmy můžete kombinovat všechny způsoby volání z počítače, mobilu a stolního IP telefonu.
 +
 +=== simplia.cz eshop ===
 +
 +[[https://www.simplia.cz/|https://www.simplia.cz/]] - umožňuje napojení systému pro eshopy a načítat tak informace o volajícím nebo historii hovorů.
 +
 +
 +==== Řízení hovorů pomocí webové aplikace a web hook ====
 +Pokud se chování hlasového menu často mění v čase, můžete směrování a hlasové menu řídit přímo pomocí vašeho webu.
 +Rovněž lze využít, pokud potřebujete jen informaci o novém příchozím hovoru. [[:ivr:vzdalene_rizeni_pres_web]]
 +
  
  
 
api.1505980136.txt.gz · Last modified: 2017/09/21 09:48 (external edit)