Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revisionBoth sides next revision
casto-pokladane-dotazy [2015/05/15 16:51] – [Často mi někdo volá v noci. Hovor není vidět ve výpisu hovorů.] misacasto-pokladane-dotazy [2015/07/10 14:20] – [Potřebuji levně přesměrovat 10 SIM na jednu VoIP linku] jkment
Line 114: Line 114:
 Pokud VPN nemáte, můžete hovory na SIM přímo přesměrovat na linku v síti Odorik pomocí kódu *21*cislo_kam_chci_presmerovat#. Přesměrování lze vypnout vytočením #21#  Pokud VPN nemáte, můžete hovory na SIM přímo přesměrovat na linku v síti Odorik pomocí kódu *21*cislo_kam_chci_presmerovat#. Přesměrování lze vypnout vytočením #21# 
 Cena takového přesměrovaného hovoru bude záviset na ceně volání z dané SIM.  Cena takového přesměrovaného hovoru bude záviset na ceně volání z dané SIM. 
 +
 +==== Jak si nastavím inkaso? ====
 +Nastavení inkasa (trvalého měsíčního příkazu) proveďte zde: [[inkaso:povoleni_inkasa_na_bankovnim_uctu|Povolení inkasa u Vaší banky]]
 
casto-pokladane-dotazy.txt · Last modified: 2022/12/29 14:48 by jkment