Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
casto-pokladane-dotazy [2015/05/15 16:51] – [Často mi někdo volá v noci. Hovor není vidět ve výpisu hovorů.] misacasto-pokladane-dotazy [2015/07/10 14:20] – [Jak si nastavím inkaso?] jkment
Line 114: Line 114:
 Pokud VPN nemáte, můžete hovory na SIM přímo přesměrovat na linku v síti Odorik pomocí kódu *21*cislo_kam_chci_presmerovat#. Přesměrování lze vypnout vytočením #21#  Pokud VPN nemáte, můžete hovory na SIM přímo přesměrovat na linku v síti Odorik pomocí kódu *21*cislo_kam_chci_presmerovat#. Přesměrování lze vypnout vytočením #21# 
 Cena takového přesměrovaného hovoru bude záviset na ceně volání z dané SIM.  Cena takového přesměrovaného hovoru bude záviset na ceně volání z dané SIM. 
 +
 +==== Jak si nastavím inkaso? ====
 +Nastavení inkasa (trvalého měsíčního příkazu) proveďte podle návodu zde: [[inkaso:povoleni_inkasa_na_bankovnim_uctu|Povolení inkasa u Vaší banky]]
 
casto-pokladane-dotazy.txt · Last modified: 2022/12/29 14:48 by jkment