Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
eshop:sim_nano [2019/01/27 11:03] – [Roaming a přesměrování hovorů] rooteshop:sim_nano [2020/04/02 01:54] – [Přenesení mobilního čísla od jiného operátora] jkment
Line 50: Line 50:
 ===== Přenesení mobilního čísla od jiného operátora ===== ===== Přenesení mobilního čísla od jiného operátora =====
  
-Od 1. 9. 2013 funguje novýrychlejší a přímočařejší postup.+**OKU** kód má neomezenou platnostje součástí vaší smlouvy (novinka od 1. 4. 2020).  
 +**ČVOP** má omezenou platnost na 60 dní obsahuje datum začátku platnosti. Generuje se na [[:cvop|žádost zákazníka]]. Lze na něj enést více čísel které nejsou v řadě. Při hromadné portaci můžeme poskytnout individuální slevu na aktivaci čísel.
  
-  - Odchod oznamte Vašemu stávajícímu operátorovi, ten vám vygeneruje kód zvaný ČVOP. Kód [[:cvop|ČVOP obsahuje datum začátku platnosti]], nelze si tedy naplánovat portaci na dřívější datum. ČVOP má platnost 60 dní. 
   - Pořiďte si SIM Odorik.cz bez čísla.   - Pořiďte si SIM Odorik.cz bez čísla.
   - Nekupujte nové mobilní číslo z našeho rozsahu, vyberte Přenos mobilního čísla.   - Nekupujte nové mobilní číslo z našeho rozsahu, vyberte Přenos mobilního čísla.
-  - Číslo, které chcete přenést, uvedete v kroku u aktivace SIM karty společně s kódem ČVOP, též si vyberete některé nabízené datum portace. Pokud v tom nebrání datum platnosti Vašeho ČVOPu, nejdříve lze portovat = datum zadání + čtyři pracovní dny. (pondělí zadání požadavku, pátek ráno portace)+  - Číslo, které chcete přenést, uvedete v kroku u aktivace SIM karty společně s kódem ČVOP nebo OKU, též si vyberete některé nabízené datum portace. Pokud v tom nebrání datum platnosti Vašeho ČVOPu, nejdříve lze portovat = datum zadání + čtyři pracovní dny. (pondělí zadání požadavku, pátek ráno portace)
   - Pokud by Váš operátor z nějakého důvodu (např. záporný kredit, neukončený smluvní vztah) portaci odmítl, budeme Vás kontaktovat a po vyřešení můžete pokračovat znovu od předchozího bodu.   - Pokud by Váš operátor z nějakého důvodu (např. záporný kredit, neukončený smluvní vztah) portaci odmítl, budeme Vás kontaktovat a po vyřešení můžete pokračovat znovu od předchozího bodu.
   - V ranních hodinách dne, který jste si sami zvolili, poté co Vám přestane původní SIM fungovat, vyměníte Vaši předchozí simkartu za naši novou simkartu, která bude mít stejné číslo. Nová SIM je zpravidla ihned funkční. Maximální dovolená doba výpadku služeb je 6 hodin. Z mobilního telefonu je možné volat tísňové linky i bez vložené SIMkarty.   - V ranních hodinách dne, který jste si sami zvolili, poté co Vám přestane původní SIM fungovat, vyměníte Vaši předchozí simkartu za naši novou simkartu, která bude mít stejné číslo. Nová SIM je zpravidla ihned funkční. Maximální dovolená doba výpadku služeb je 6 hodin. Z mobilního telefonu je možné volat tísňové linky i bez vložené SIMkarty.
   - Balíčky (datové, hlasové) je možné nastavit v den portace po zpřístupnění v uživatelském rozhraní, typicky od **10:00** hod.  Datový balíček je pojistkou proti nekorektně se chovajícím programům, které mohou během okamžiku spotřebovat celý kredit. Platnost balíčku je vždy do konce aktuálního kalendářního měsíce, před nákupem balíčku zvažte, zda jej stihnete spotřebovat. Je také možné si na aktuální již započatý měsíc zvolit jiný balíček než na následující celý měsíc a vše si nastavit v jednom kroku.   - Balíčky (datové, hlasové) je možné nastavit v den portace po zpřístupnění v uživatelském rozhraní, typicky od **10:00** hod.  Datový balíček je pojistkou proti nekorektně se chovajícím programům, které mohou během okamžiku spotřebovat celý kredit. Platnost balíčku je vždy do konce aktuálního kalendářního měsíce, před nákupem balíčku zvažte, zda jej stihnete spotřebovat. Je také možné si na aktuální již započatý měsíc zvolit jiný balíček než na následující celý měsíc a vše si nastavit v jednom kroku.
-**Cena jednoduché portace** je 250 Kč + 50 Kč jistina za číslo.+**Cena aktivace portovaného čísla** je 250 Kč + 50 Kč jistina za číslo.
  
-**Cena komplexní portace** (přenos více čísel současně) je 150 + 100 x **N** za portaci + 50 x **N** jistina za číslo.  
  
-**Poznámky ohledně možnosti komplexní portace:** 
- 
-  * **N** je počet SIM karet 2 až 99.  
-  * SIM karty musí být před započetím portace vedené na stejnou smlouvu u jednoho operátora.  
-  * Pro všechna přenášená čísla si od opouštěného operátora vyžádejte **stejný ČVOP**. 
-  * Pokud dostanete k číslům různá ČVOP, nelze jejich přenos zadat jako komplexní portaci. 
-  * Portaci všech čísel musíte objednat na jeden termín.  
-  * Za portaci každého čísla odečteme stejnou částku jako u jednoduché portace. Ušetřenou částku díky skupinové portaci vrátíme až poté, co portace skutečně proběhne. Peníze lze vrátit jen za portace, které jako komplexní skutečně proběhnou.  
 ===== Roaming a přesměrování hovorů ===== ===== Roaming a přesměrování hovorů =====
  
Line 77: Line 68:
 Kromě běžného roamingu je možné si SIM kartu přesměrovat na nomadické nebo geografické číslo a pak si na internetu upravit, kde má číslo zvonit. Zvonit tak může rovnou třeba i na místním čísle v zahraničí  a to jen s příplatkem 0,59 Kč/min + internetová cena toho, kam číslo nasměrujete. Kromě běžného roamingu je možné si SIM kartu přesměrovat na nomadické nebo geografické číslo a pak si na internetu upravit, kde má číslo zvonit. Zvonit tak může rovnou třeba i na místním čísle v zahraničí  a to jen s příplatkem 0,59 Kč/min + internetová cena toho, kam číslo nasměrujete.
 [[http://mobil.idnes.cz/vse-co-jste-chteli-vedet-o-presmerovani-hovoru-fqx-|Přesměrování se dělá podle návodu]]. Nepřehledný a zbytečně složitý návod existuje i [[http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora/nastaveni-sluzeb/dalsi-sluzby/nastaveni-presmerovani-hovoru|na stránkách T-mobile]].  Čísla pro přesměrování doporučujeme zadávat vždy v národním formátu - do zahraničí stejně přesměrovat nelze. [[http://mobil.idnes.cz/vse-co-jste-chteli-vedet-o-presmerovani-hovoru-fqx-|Přesměrování se dělá podle návodu]]. Nepřehledný a zbytečně složitý návod existuje i [[http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora/nastaveni-sluzeb/dalsi-sluzby/nastaveni-presmerovani-hovoru|na stránkách T-mobile]].  Čísla pro přesměrování doporučujeme zadávat vždy v národním formátu - do zahraničí stejně přesměrovat nelze.
-**V zahraničí nepoužívejte podmíněné přesměrování protože hrozí, že vám bude naúčtován roamingový hovor hned dvakrát. Do dané země a zpět a zóna 2 a 3 jsou velmi drahé. Lze použít jen nepodmíněné přesměrování.**+**V zahraničí nepoužívejte podmíněné přesměrováníprotože hrozí, že vám bude naúčtován roamingový hovor hned dvakrát - do dané země a zpětzóny 2 a 3 jsou velmi drahé. Lze použít jen nepodmíněné přesměrování.**
  
 Pro **nepodmíněné přesměrování** (tedy vždy) stačí zadat <html><b>**21*cislo_na_ktere_chci_presmerovat#</b></html>. Pro **nepodmíněné přesměrování** (tedy vždy) stačí zadat <html><b>**21*cislo_na_ktere_chci_presmerovat#</b></html>.
 
eshop/sim_nano.txt · Last modified: 2022/03/01 17:56 by root