Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revisionBoth sides next revision
geograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla [2018/05/16 19:41] – [Formuláře ke stažení] jkmentgeograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla [2018/09/25 17:11] – [Formuláře ke stažení] jkment
Line 76: Line 76:
 </code> </code>
 **Dopis prosím neposílejte doporučeně, ale jen obyčejně, jinak by mohl ležet několik dní na poště.** Krátce po obdržení budete kontaktováni pro naplánování přesného termínu portace.  **Dopis prosím neposílejte doporučeně, ale jen obyčejně, jinak by mohl ležet několik dní na poště.** Krátce po obdržení budete kontaktováni pro naplánování přesného termínu portace. 
 +
 +<WRAP round important 800px> O2 plánuje odstávku svého portačního systému mobilních čísel a proto na období **od 4.10. do 16.10. 2018** nepůjde zadat portace jak z O2 tak k O2 </WRAP>
 ==== Jak vyplnit formulář, možné důvody odmítnutí portace opouštěným operátorem ==== ==== Jak vyplnit formulář, možné důvody odmítnutí portace opouštěným operátorem ====
 Důležité je všechny položky **vyplnit přesně podle smlouvy/vyúčtování** podle toho, **na koho je smlouva vedena** - buď tam bude Vaše jméno nebo jméno firmy. Důležité je též vyplnění **referenčního čísla**. Do **identifikace objednávky u nového operátora** zadejte svoje číslo v síti Odorik nebo telefonní číslo, na které je Vaše registrace. Pokud máte na stejné lince ADSL internet, portujete od O2 a nechcete internet rušit, doporučujeme to výslovně uvést do poznámky, jinak to ještě před portací O2 znovu telefonicky ověřuje. **Pokud máte u O2 ještě jiný závazek, typicky ADSL internet vázaný na jiné telefonní číslo, není internet zrušen automaticky, i když to uvedete ve formuláři. Musíte jej zrušit sami. Pokud máte na O2 lince smlouvu ještě s jiným provozovatelem (např. Live Telecom), musíte smluvní vztah s ním ukončit zvlášť.**\\ Důležité je všechny položky **vyplnit přesně podle smlouvy/vyúčtování** podle toho, **na koho je smlouva vedena** - buď tam bude Vaše jméno nebo jméno firmy. Důležité je též vyplnění **referenčního čísla**. Do **identifikace objednávky u nového operátora** zadejte svoje číslo v síti Odorik nebo telefonní číslo, na které je Vaše registrace. Pokud máte na stejné lince ADSL internet, portujete od O2 a nechcete internet rušit, doporučujeme to výslovně uvést do poznámky, jinak to ještě před portací O2 znovu telefonicky ověřuje. **Pokud máte u O2 ještě jiný závazek, typicky ADSL internet vázaný na jiné telefonní číslo, není internet zrušen automaticky, i když to uvedete ve formuláři. Musíte jej zrušit sami. Pokud máte na O2 lince smlouvu ještě s jiným provozovatelem (např. Live Telecom), musíte smluvní vztah s ním ukončit zvlášť.**\\
 
geograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla.txt · Last modified: 2023/01/14 18:32 by root