Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
geograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla [2018/05/16 19:41]
jkment [Formuláře ke stažení]
geograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla [2018/09/25 17:13] (aktuální)
jkment [Formuláře ke stažení]
Řádek 50: Řádek 50:
  
 <​HTML><​span style="​color:​red;​font-weight:​ bold;​font-size:​100%;">​Číslo u svého současného operátora nerušte!</​span>​ <​b>​Zrušené číslo už nelze portovat.<​br/>​Přenosem čísla dojde automaticky k výpovědi a ukončení služeb u opouštěného operátora.</​b></​span></​HTML>​ <​HTML><​span style="​color:​red;​font-weight:​ bold;​font-size:​100%;">​Číslo u svého současného operátora nerušte!</​span>​ <​b>​Zrušené číslo už nelze portovat.<​br/>​Přenosem čísla dojde automaticky k výpovědi a ukončení služeb u opouštěného operátora.</​b></​span></​HTML>​
 +
 +
 +<WRAP round important 800px> O2 plánuje odstávku svého portačního systému mobilních čísel a proto na období **od 4.10. do 16.10. 2018** nepůjde zadat portace jak z O2 tak k O2 </​WRAP>​
  
 ==== Formuláře ke stažení ==== ==== Formuláře ke stažení ====
Řádek 76: Řádek 79:
 </​code>​ </​code>​
 **Dopis prosím neposílejte doporučeně,​ ale jen obyčejně, jinak by mohl ležet několik dní na poště.** Krátce po obdržení budete kontaktováni pro naplánování přesného termínu portace. ​ **Dopis prosím neposílejte doporučeně,​ ale jen obyčejně, jinak by mohl ležet několik dní na poště.** Krátce po obdržení budete kontaktováni pro naplánování přesného termínu portace. ​
 +
 ==== Jak vyplnit formulář, možné důvody odmítnutí portace opouštěným operátorem ==== ==== Jak vyplnit formulář, možné důvody odmítnutí portace opouštěným operátorem ====
 Důležité je všechny položky **vyplnit přesně podle smlouvy/​vyúčtování** podle toho, **na koho je smlouva vedena** - buď tam bude Vaše jméno nebo jméno firmy. Důležité je též vyplnění **referenčního čísla**. Do **identifikace objednávky u nového operátora** zadejte svoje číslo v síti Odorik nebo telefonní číslo, na které je Vaše registrace. Pokud máte na stejné lince ADSL internet, portujete od O2 a nechcete internet rušit, doporučujeme to výslovně uvést do poznámky, jinak to ještě před portací O2 znovu telefonicky ověřuje. **Pokud máte u O2 ještě jiný závazek, typicky ADSL internet vázaný na jiné telefonní číslo, není internet zrušen automaticky,​ i když to uvedete ve formuláři. Musíte jej zrušit sami. Pokud máte na O2 lince smlouvu ještě s jiným provozovatelem (např. Live Telecom), musíte smluvní vztah s ním ukončit zvlášť.**\\ Důležité je všechny položky **vyplnit přesně podle smlouvy/​vyúčtování** podle toho, **na koho je smlouva vedena** - buď tam bude Vaše jméno nebo jméno firmy. Důležité je též vyplnění **referenčního čísla**. Do **identifikace objednávky u nového operátora** zadejte svoje číslo v síti Odorik nebo telefonní číslo, na které je Vaše registrace. Pokud máte na stejné lince ADSL internet, portujete od O2 a nechcete internet rušit, doporučujeme to výslovně uvést do poznámky, jinak to ještě před portací O2 znovu telefonicky ověřuje. **Pokud máte u O2 ještě jiný závazek, typicky ADSL internet vázaný na jiné telefonní číslo, není internet zrušen automaticky,​ i když to uvedete ve formuláři. Musíte jej zrušit sami. Pokud máte na O2 lince smlouvu ještě s jiným provozovatelem (např. Live Telecom), musíte smluvní vztah s ním ukončit zvlášť.**\\
 
geograficka_a_nomadicka_telefonni_cisla.1526492463.txt.gz · Poslední úprava: 2018/05/16 19:41 autor: jkment