Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Poslední revize Obě strany příští revize
hlaseni_problemu [2014/07/31 15:16]
root [Problém s konkrétním hovorem]
hlaseni_problemu [2015/03/04 10:16]
root [Problém s konkrétním hovorem]
Řádek 8: Řádek 8:
 Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace,​ statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které spolu s Vašim popisem nám umožní problém diagnostikovat. Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace,​ statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které spolu s Vašim popisem nám umožní problém diagnostikovat.
  
-{{:​id_hovoru.png|ilustrační obrázek}}+{{:​id_hovoru.png|Kde najdu Id hovoru ve výpise hovorů}} 
 + 
  
 **Id hovoru** se zobrazí po přihlášení v menu "​výpis hovorů"​. Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz . **Id hovoru** se zobrazí po přihlášení v menu "​výpis hovorů"​. Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz .
 
hlaseni_problemu.txt · Poslední úprava: 2015/05/15 18:12 autor: misa