Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
hlaseni_problemu [2014/07/31 15:16] – [Problém s konkrétním hovorem] roothlaseni_problemu [2015/03/04 10:16] – [Problém s konkrétním hovorem] root
Line 8: Line 8:
 Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace, statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které spolu s Vašim popisem nám umožní problém diagnostikovat. Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace, statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které spolu s Vašim popisem nám umožní problém diagnostikovat.
  
-{{:id_hovoru.png|ilustrační obrázek}}+{{:id_hovoru.png|Kde najdu Id hovoru ve výpise hovorů}} 
 + 
  
 **Id hovoru** se zobrazí po přihlášení v menu "výpis hovorů". Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz . **Id hovoru** se zobrazí po přihlášení v menu "výpis hovorů". Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz .
 
hlaseni_problemu.txt · Last modified: 2015/05/15 18:12 (external edit)