This is an old revision of the document!


Přijmeme pracovníka na obsluhu naší pobočky (technická podpora) - odpovídání na dotazy zákazníků


Předpokládaná náplň práce


Odpovídání na dotazy zákazníků osobně, emailem, telefonicky i na internetovém fóru. Další obsluha pobočky – dobíjení kreditu, běžná kancelářská práce. Práce též může obnášet psaní návodů a instrukcí.

Požadujeme


technické myšlení
schopnost psát všemi deseti prsty, nebo i jinak ale velmi rychle
ovládání českého pravopisu
znalost cizího jazyka (nejlépe angličtiny nebo ruštiny), další jazyky jsou také vítány
aktivní uživatelská znalost operačních systémů Linux a Windows
aktivní uživatelská znalost MS Word, Excel nebo ještě lépe OpenOffice nebo LibreOffice
obsluha kopírky/tiskárny
schopnost se srozumitelně a věcně vyjadřovat jak osobně, tak především telefonicky a písemně
schopnost se rychle učit nové věci a zájem o sebezdokonalování
výhodou zájem o VOIP, telefony, mobilní telefony, telefonování, technické novinky

Přestože se jedná převážně o práci s lidmi, je nutné mít alespoň částečně technické myšlení. Práce může obnášet úkoly jako nastavit mobilní telefon podle návodu, použít nějaký nový program dle návodu apod. Pokud většinu věcí a návodů na stránkách odorik.cz chápete, je to dobré.

Co nabízíme


Zajímavou, jedinečnou a přitom velmi rozmanitou práci s lidmi. Zákazníci jsou velmi různorodí a většinou i příjemní a vděční za pozornost. Na rozdíl od velké firmy máte možnost něco přímo změnit a ovlivnit.

Jak začít?


Prosím zkuste splnit naše úkoly. Bohužel není v našich silách odpovídat všem, co pošlou jen samotný životopis bez jediného splněného úkolu.
Úkol 1:
Část A) Zaregistrujete se jako zákazník na Odorik.cz a zkusíte využít alespoň některé nabízené možnosti.
Část B) Zapisujte si vše co se Vám zdá nedokonalé a zbytečně složité nebo též dobré. Budeme se ptát na Vaše názory a jak tomu rozumíte u pohovoru (poznámky si můžete vzít s sebou).
Úkol 2 : Co byste poradil/a osobě jedoucí do zahraničí, pokud chce odtamtud volat s Odorikem co nejlevněji?
Úkol 3 : Jak probíhá účtování hovoru při zpětném volání u Odorik.cz?
Úkol 4 : Co je to OpenOffice a LibreOffice?
Úkol 5 : Jaký je rozdíl mezi routerem a switchem?
Úkol 6 : Pošlete životopis jako pdf dokument. (ne jako dokument wordu)
Úkol 7 : Zavolejte v rámci sítě Odorik.cz na číslo *600444, kde podstoupíte první část výběrového řízení - telefonní pohovor.

Máte-li zájem o tuto pozici, pošlete prosím úkoly emailem na adresu michaela[zavináč]odorik.cz

Název firmy: miniTEL s.r.o.
IČ: 27718808
Kontaktní osoba: Michaela Viková
email: michaela[zavináč]odorik.cz
DPP/DPČ
Požadovaná praxe: není požadována
Datum nástupu: dohodou
Zaměstnanec může být i cizinec (čeština nutná) Místo je vhodné především pro studenty VŠ. Místo je také vhodné pro osoby s mírným zdravotním postižením.
Místo práce: Praha - centrum

 
inzerat_obsluha_pobocky_praha.1384855896.txt.gz · Last modified: 2013/11/19 11:11 (external edit)