Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
ivr:vzdalene_rizeni_pres_web [2019/01/10 10:37]
root [webhook - informace o tom že byl hovor ukončen]
ivr:vzdalene_rizeni_pres_web [2019/03/11 14:16] (aktuální)
david [Vzdálené řízení IVR přes web]
Řádek 27: Řádek 27:
 <file txt test.txt>​ <file txt test.txt>​
 play:​http://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​hallo.sln play:​http://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​hallo.sln
-play:​https://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​cink.sln +#play:​https://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​cink.sln 
-play:​http://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​bzzum.sln+#play:​http://​www.odorik.cz/​w/​_media/​ivr:​bzzum.sln 
 +play:5
 dial:​533533619 dial:​533533619
 </​file>​ </​file>​
 +
 +# komentar,​prikaz bude ignorovan
 +
 +play: uri stahne soubor z uri a prehraje
 +
 +play: 1-999 - prehraje soubor ulozeny ve `zprava zvukovych hlasek`
 +
 +play2: uri nebo 1-999, pred prehratim zvedne hovor a hlaska bude moc byt prerusena po zadani libovelneho dtmf.
  
 Odkazované zvukové soubory pro účely testování existují přímo na naší wiki: {{:​ivr:​hallo.sln|}} {{:​ivr:​cink.sln|}} {{:​ivr:​bzzum.sln|}},​ Odkazované zvukové soubory pro účely testování existují přímo na naší wiki: {{:​ivr:​hallo.sln|}} {{:​ivr:​cink.sln|}} {{:​ivr:​bzzum.sln|}},​
Řádek 126: Řádek 135:
 Jiné směrování hovorů můžete použít pro známé důležité zákazníky,​ nebo pak věčné potížisty nebo hovory ze skrytých čísel. Jiné směrování hovorů můžete použít pro známé důležité zákazníky,​ nebo pak věčné potížisty nebo hovory ze skrytých čísel.
 Hovor je možné směrovat i na SIP jméno, kde je možné provést nastavení jako paralelním zvonění včetně zpožděného paralelního zvonění, aby se nestalo, že hovor zůstane nespojen, např. kvůli tomu, že si vybraný člověk právě někam odskočil. Hovor je možné směrovat i na SIP jméno, kde je možné provést nastavení jako paralelním zvonění včetně zpožděného paralelního zvonění, aby se nestalo, že hovor zůstane nespojen, např. kvůli tomu, že si vybraný člověk právě někam odskočil.
 +
 +==== Příklad použití 5 - informační služby - náhrada čísel 906 XXX XXX běžným číslem, zákazník si předplácí přímo u provozovatele služby ====
 +Lze tak provozovat např. věštírnu,​ nebo technickou podporu. Spojeny budou jen hovory zákazníků s předplaceným kreditem, z kterého bude strháváno,​ ostatním bude přečtena hláška o nedostatečném kreditu, nebo nutnosti se registrovat a předplatit.
 +Hovor je možné přerušit přes API. Provoz je tak výrazně levnější,​ není nutné vyplácet vysokou provizi mobilním operátorům,​ protože zákazník platí přímo. Vhodné především pro pravidelné zákazníky.
 ====== web hook - jen informace o existenci příchozího hovoru ​ ====== ====== web hook - jen informace o existenci příchozího hovoru ​ ======
 Řízení přes web můžete použít i v případě, že nepotřebujete nic "​řídit"​ (vždy se zavolá stejné číslo), ale jen se Vaše aplikace potřebuje dozvědět o tom, že příchozí hovor přišel, např. proto, aby měla přehled o zmeškaný/​vyřízených hovorech. ​ Nezapomeňte ale pro každou linku zřídit "​jiné"​ url, kde bude použito správné záložní číslo pro případ, že by Vaše webová stránka měla výpadek. Řízení přes web můžete použít i v případě, že nepotřebujete nic "​řídit"​ (vždy se zavolá stejné číslo), ale jen se Vaše aplikace potřebuje dozvědět o tom, že příchozí hovor přišel, např. proto, aby měla přehled o zmeškaný/​vyřízených hovorech. ​ Nezapomeňte ale pro každou linku zřídit "​jiné"​ url, kde bude použito správné záložní číslo pro případ, že by Vaše webová stránka měla výpadek.
 
ivr/vzdalene_rizeni_pres_web.1547113030.txt.gz · Poslední úprava: 2019/01/10 10:37 autor: root