Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
odoriktelefon-podrobne [2015/02/04 17:30] – vytvořeno jkmentodoriktelefon-podrobne [2015/07/24 12:33] misa
Line 26: Line 26:
  
 <WRAP left round info 50%> <WRAP left round info 50%>
-Programům nebo zařízením, které úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_webu.html?sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].+Programům nebo zařízením, která úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_webu.html?sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].
 </WRAP> </WRAP>
  
Line 40: Line 40:
   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</wrap>   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</wrap>
   - <wrap hi>Informační panel</wrap>   - <wrap hi>Informační panel</wrap>
-  - <wrap hi>Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</wrap>- zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)+  - <wrap hi>Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</wrap> - zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)
   - <wrap hi>Proklik do uživatelského rozhraní</wrap> - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.   - <wrap hi>Proklik do uživatelského rozhraní</wrap> - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.
   - <wrap hi>Nastavení programu</wrap> - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů, nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]   - <wrap hi>Nastavení programu</wrap> - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů, nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]
Line 77: Line 77:
 \\ \\
 \\ \\
-  * **volaný slyší svojí vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů, ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** +  * **volaný slyší svoji vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů, ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** 
-  * **volaný slyší svojí vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému,**[[https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/doplnky/produkt/usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**+  * **volaný slyší svoji vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému, **[[https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/doplnky/produkt/usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**
   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte, že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte, že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
-  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte, zda máte zapnuté reproduktory, případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech nebo přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.+  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte, zda máte zapnuté reproduktory, případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech tak přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.
   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html?nastaveni_podmenu=internet&internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html?nastaveni_podmenu=internet&internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].
Line 99: Line 99:
 [[macos:telephone|telephone]] - klient pro MAC OS, minimalistický, jednoduchý ale přitom pokročilý [[macos:telephone|telephone]] - klient pro MAC OS, minimalistický, jednoduchý ale přitom pokročilý
  
-[[http://www.3cx.com/blog/news/3cxphone-5-video-blf/|3CX]] - podporuje [[:blf:blf|BLF]] - tedy poznáte, kdo z kolegů má obsazeno, dříve než mu zavoláte+[[http://www.3cx.com/blog/news/3cxphone-5-video-blf/|3CX]] - podporuje [[:blf:blf|BLF]] - tedy poznáte, kdo z kolegů má obsazeno, dřívenež mu zavoláte
  
 [[:voip_zarizeni|Přehled vyzkoušených hardwarových telefonů a zařízení.]] [[:voip_zarizeni|Přehled vyzkoušených hardwarových telefonů a zařízení.]]
 
odoriktelefon-podrobne.txt · Last modified: 2022/07/17 11:51 by root