Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
odoriktelefon-podrobne [2015/05/18 12:58] – [Nevyhovuje Vám Odorik.exe?] misaodoriktelefon-podrobne [2019/11/20 11:25] – [Řešení problémů] jkment
Line 26: Line 26:
  
 <WRAP left round info 50%> <WRAP left round info 50%>
-Programům nebo zařízením, které úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_webu.html?sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].+Programům nebo zařízením, která úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_webu.html?sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].
 </WRAP> </WRAP>
  
Line 40: Line 40:
   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</wrap>   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</wrap>
   - <wrap hi>Informační panel</wrap>   - <wrap hi>Informační panel</wrap>
-  - <wrap hi>Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</wrap>- zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)+  - <wrap hi>Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</wrap> - zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)
   - <wrap hi>Proklik do uživatelského rozhraní</wrap> - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.   - <wrap hi>Proklik do uživatelského rozhraní</wrap> - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.
   - <wrap hi>Nastavení programu</wrap> - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů, nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]   - <wrap hi>Nastavení programu</wrap> - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů, nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]
Line 77: Line 77:
 \\ \\
 \\ \\
-  * **volaný slyší svojí vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů, ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** +  * **volaný slyší svoji vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů, ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** 
-  * **volaný slyší svojí vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému,**[[https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/doplnky/produkt/usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**+  * **volaný slyší svoji vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému, **[[https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/doplnky/produkt/usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**
   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte, že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte, že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
-  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte, zda máte zapnuté reproduktory, případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech nebo přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.+  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte, zda máte zapnuté reproduktory, případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech tak přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.
   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html?nastaveni_podmenu=internet&internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html?nastaveni_podmenu=internet&internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].
 +  * **ve Windows 10 program hlásí chybu 45001** --> může nastat po aktualizaci, jděte do nastavení > soukromí > povolení přístupu k mikrofonu
  
 ===== Nevyhovuje Vám Odorik.exe? ===== ===== Nevyhovuje Vám Odorik.exe? =====
 
odoriktelefon-podrobne.txt · Last modified: 2022/07/17 11:51 by root