Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
odoriktelefon-podrobne [2015/05/18 12:58]
misa [Nevyhovuje Vám Odorik.exe?]
odoriktelefon-podrobne [2015/07/24 12:33] (aktuální)
misa
Řádek 26: Řádek 26:
  
 <WRAP left round info 50%> <WRAP left round info 50%>
-Programům nebo zařízením, ​které ​úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://​www.odorik.cz/​ucet/​sluzby_z_webu.html?​sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].+Programům nebo zařízením, ​která ​úmyslně blokují přístup na internet, se říká firewall.\\ Plnohodnotný přístup na internet může bohužel blokovat např. i váš správce sítě.\\ Pokud se blokování přístupu k internetu nemůžete vyhnout,\\ zkuste volat přes [[skype|skype]] (též za kredit u odorik.cz) nebo [[ https://​www.odorik.cz/​ucet/​sluzby_z_webu.html?​sluzby_podmenu=javatelefon|java telefon]].
 </​WRAP>​ </​WRAP>​
  
Řádek 40: Řádek 40:
   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</​wrap>​   - <wrap hi>Stav kreditu je vždy zobrazen</​wrap>​
   - <wrap hi>​Informační panel</​wrap>​   - <wrap hi>​Informační panel</​wrap>​
-  - <wrap hi>​Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</​wrap>​- zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)+  - <wrap hi>​Volané číslo a seznam rychlých kontaktů</​wrap>​ - zde se zobrazuje volané číslo, rozkliknutím si můžete vybrat číslo z rychlých kontaktů a zároveň pět posledních volaných čísel z historie (v historii uvidíte pouze posledních 5 volaných čísel)
   - <wrap hi>​Proklik do uživatelského rozhraní</​wrap>​ - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.   - <wrap hi>​Proklik do uživatelského rozhraní</​wrap>​ - proklikem na jednotlivé položky se dostanete přímo do uživatelského rozhraní Odorik a můžete editovat rychlé kontakty, poslat SMS nebo hledat ve výpisu hovorů. Pokud některá čísla voláte často, uložte si je do rychlých kontaktů v už. rozhraní (proklikem v programu). Rychlé kontakty zůstávají uloženy na Odoriku a můžete je používat pořád, i když voláte callbackem, z budky nebo ze skypu.
   - <wrap hi>​Nastavení programu</​wrap>​ - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů,​ nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:​odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]   - <wrap hi>​Nastavení programu</​wrap>​ - zde si vyberete použití mikrofonu a reproduktorů,​ nastavíte vhodný kodek, můžete si uložit PIN. [[:​odorik_telefon_nastaveni_programu|Podrobný přehled nastavení programu.]]
Řádek 77: Řádek 77:
 \\ \\
 \\ \\
-  * **volaný slyší ​svojí ​vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů,​ ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** +  * **volaný slyší ​svoji vlastní ozvěnu** --> pravděpodobně používáte mikrofon a reproduktory. Reproduktory pak zpětně vrací ozvěnu přes Váš mikrofon. Zkuste dát mikrofon co nejdál od reproduktorů,​ ztlumit hlasitost na reproduktorech. Pokud nejste stále spokojeni, **doporučujeme používat usb sluchátka s mikrofonem.** 
-  * **volaný slyší ​svojí ​vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému,​**[[https://​www.odorik.cz/​obchod/​kategorie/​doplnky/​produkt/​usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**+  * **volaný slyší ​svoji vlastní ozvěnu a používáte sluchátka s mikrofonem** --> jedná se o špatné nastavení zvukové karty. Návod na nastavení je výše. Pokud se nedokážete zbavit tohoto problému, **[[https://​www.odorik.cz/​obchod/​kategorie/​doplnky/​produkt/​usb-zvukova-karta|doporučujeme zakoupit usb zvukovou kartu]].**
   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte,​ že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.   * **volaný mě neslyší a já jeho ano** --> zkontrolujte,​ že máte zapnutý mikrofon. Zkuste zavolat i na jiná čísla, zda se problém opakuje. Jestli ano, bude špatně nastaven Váš mikrofon. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro mikrofon. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
-  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte,​ zda máte zapnuté reproduktory,​ případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech ​nebo přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.+  * **volaný mě slyší a já jeho ne** --> zkontrolujte,​ zda máte zapnuté reproduktory,​ případně zkontrolujte nastavení hlasitosti jak na reproduktorech ​tak přímo v počítači. Opět můžete provést pár ověřujících telefonátů jako výše. Pokud se problém opakuje u všech hovorů, problém bude ve Vašem zařízení. Zkontrolujte v nastavení odorik telefonu, že máte vybráno správné zařízení pro reproduktory. Případně můžete zavolat na naši infolinku *100 a společně ověříme funkčnost.
   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.   * **nejde mi spustit odorik.exe** --> možná jste prováděli úpravy v PC nebo Váš firewall zablokuje přístup na internet. Nejrychlejším řešením je původní ikonku smazat (přesunout do koše) a stáhnout si Odorik.exe znovu. Postupujte podle návodu výše, jak povolit Odorik telefon přes firewall.
   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://​www.odorik.cz/​ucet/​nastaveni_volani.html?​nastaveni_podmenu=internet&​internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].   * **nejde volat na žádná čísla, začne vytáčení a poté je přerušeno** --> pravděpodobně máte v Odorik.exe vybraný kodek, který máte zakázaný u své linky v už. rozhraní. [[https://​www.odorik.cz/​ucet/​nastaveni_volani.html?​nastaveni_podmenu=internet&​internet_podmenu=codec_settings|Zkontrolujte povolené kodeky v už. rozhraní u dané linky]].
 
odoriktelefon-podrobne.txt · Poslední úprava: 2015/07/24 12:33 autor: misa