This is an old revision of the document!


Přijmeme asistentku/asistenta - POZICE JE JIŽ OBSAZENA

Název firmy: miniTEL s.r.o.
IČ: 27718808
Kontaktni osoba: Petr Soukup
email: kontakt[zavináč]odorik.cz
Pracovní úvazek plný
Požadovaná praxe: není požadována
Mzda 12 000 - 20 000 Kč
Datum nástupu: ihned
Zaměstnanec může být i cizinec (musí znát dobře alespoň jeden cizí jazyk, např. ruštinu, musí ale dobře znát i češtinu) Místo vhodné pro absolventy, i osoby s mírným zdravotním postižením.
Souhlasíme se zveřejněním.
Před kontaktem si prosím přečtěte a vypracujte úkoly na http://www.odorik.cz/w/prace . Tam je též doporučený způsob kontaktu.
Místo práce: Brno - centrum

Předpokládaná náplň práce

Odpovídání lidem na dotazy, emailem, telefonicky i na internetovém fóru. Podílení se na průzkumů trhu a zjišťování názorů zákazníků. Práce též může obnášet psaní návodů a instrukcí. Dále by zde mohla být práce jako kontrolování nákupních a prodejních cen apod. V menší míře to bude též vyřizování administrativy (vyplňování, tisknutí a skenování smluv a jiných formalit), nebo podobné provozní záležitosti.

Kladně hodnocené dovednosti v bodech

  • schopnost psát všemi deseti prsty, nebo i jinak ale velmi rychle
  • ovládání českého pravopisu
  • znalost cizího jazyka (nejlépe angličtiny nebo ruštiny, němčina není potřeba), další jazyky jsou také vítané
  • umět pracovat s MS Word, Excel nebo ještě lépe s OpenOffice nebo LibreOffice
  • přístup k práci: pracuji hlavně protože mě to baví a abych se něco nového naučila
  • přístup k práci: přemýšlím jak věci udělat lépe nebo rychleji

Přestože se jedná převážně o práci s lidmi, je nutné mít alespoň částečně technické myšlení. Práce může obnášet úkoly jako nastavit mobilní telefon podle návodu, použít nějaký nový program dle návodu apod. Pokud většinu věcí a návodů na stránkách odorik.cz chápete, je to dobré.

Co nabízíme

Zajímavou, jedinečnou a přitom velmi rozmanitou práci s lidmi. Zákazníci jsou velmi různorodí a většinou i příjemní a vděční za pozornost. Na rozdíl od velké firmy máte možnost něco přímo změnit a ovlivnit. Volná pracovní doba, možnost občas pracovat z domu. Běžné místo výkonu práce je nedaleko Mendlova náměstí. Můžete tak být součástí zajímavého a rozvíjejícího se projektu.

Jak začít ?

Prosím zkuste splnit naše úkoly. Bohužel není v našich silách odpovídat všem co pošlou jen samotný životopis bez jediného splněného úkolu.

Úkol 1:

Část A) Zaregistrujete se jako zákazník na Odorik.cz a zkusíte využít alespoň některé nabízené možnosti. K testování automaticky dostanete 10 Kč kreditu na vyzkoušení, pokud to nebude stačit, můžete si dobít platbou v hotovosti 100 Kč na poště pomocí čárového kódu - částka Vám bude u pohovoru vrácena včetně 10 Kč poplatku. (pokud nebudete na pohovor vybrána, pošleme Vám peníze zpět na účet)

Část B) Zapisujte si vše co se vám zdá nedokonalé a zbytečně složité nebo též dobré. Budeme se ptát na Vaše názory a jak tomu rozumíte u pohovoru (poznámky si můžete vzít s sebou).

Úkol 2 : Co je to OpenOffice a LibreOffice?

Úkol 3 : Najděte alespoň 5 překlepů, hrubek nebo nepřesných či matoucích vyjádření na našich stránkách a rozmyslete si jak to napsat správně nebo lépe.

Úkol 4 : Navrhněte nějaký způsob, jak by se dali získat noví zákazníci. Kdo by mohl být zákazník?

Úkol 5 : Jaké známky jste měla z matematiky a z jaké z češtiny (je-li to váš rodný jazyk) ?

Úkol 6 : Pošlete životopis jako pdf dokument. (ne jako dokument wordu)

Úkol 7 : Zavolejte v rámci sítě Odorik.cz na číslo *300100 a domluvte si termín pohovoru.


Úkoly prosím pošlete emailem na dresu kontakt[zav!náč]minitel.cz

 
prace.1325446449.txt.gz · Last modified: 2012/01/01 20:34 (external edit)