Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revisionBoth sides next revision
pro_koho [2012/01/13 11:29] – [Kdy se vám Odorik.cz vyplatí] rootpro_koho [2013/05/09 17:13] – [Kdy se vám Odorik.cz vyplatí] misa
Line 3: Line 3:
   * Komunikujete-li  často s lidmi nebo firmami co mají pevnou linku.   * Komunikujete-li  často s lidmi nebo firmami co mají pevnou linku.
   * Obvoláváte-li větší  množství zákazníků a délka hovoru často bývá jen krátká. (máme účtování po vteřině hned od začátku hovoru).   * Obvoláváte-li větší  množství zákazníků a délka hovoru často bývá jen krátká. (máme účtování po vteřině hned od začátku hovoru).
-  * Pěkné číslo pevné linky na webových stránkách budí důvěru, navíc lidé a firmy co mají též pevnou linku raději volají na pevnou linku, protože je to pro ně podstatně výhodnější.+  * Pěkné číslo pevné linky na webových stránkách budí důvěru, navíc lidé a firmyco mají též pevnou linkuraději volají na pevnou linku, protože je to pro ně podstatně výhodnější.
   * Pokud většinu času trávíte v kanceláři a nejste příliš zvyklí na volání z mobilního telefonu.   * Pokud většinu času trávíte v kanceláři a nejste příliš zvyklí na volání z mobilního telefonu.
-  * Pokud je pro vás účelné v případě potřeby přepojit hovor na kompetentní osobu. Vaše hovory může například zvedat vaše asistent(ka) a může tak odfiltrovat nedůležité vyrušující hovory. Ty důležité vám přepojí. +  * Pokud je pro Vás účelné v případě potřeby přepojit hovor na kompetentní osobu. Vaše hovory může například zvedat vaše asistent(ka) a může tak odfiltrovat nedůležité vyrušující hovory. Ty důležité Vám přepojí. 
-  * Pokud investujete peníze do reklamy, možná se vám vyplatí si pořídit zelenou linku - bezplatné číslo pro volajícího. Dobře použitá osmistovka může podstatně zvýšit účinnost vaší reklamy i prestiž vaší firmy.+  * Pokud investujete peníze do reklamy, možná se Vám vyplatí si pořídit zelenou linku - bezplatné číslo pro volajícího. Dobře použitá osmistovka může podstatně zvýšit účinnost Vaší reklamy i prestiž Vaší firmy.
  
 ======= Kdy se nevyplatí ======= ======= Kdy se nevyplatí =======
 
pro_koho.txt · Last modified: 2013/05/09 17:14 (external edit)