Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
historie_vseobecnych_podminek [2018/05/18 15:23] – [Všeobecné podmínky 2018/05] roothistorie_vseobecnych_podminek [2019/01/07 19:01] – [Všeobecné podmínky 2018/05] root
Line 28: Line 28:
  
 ====== Všeobecné podmínky 2018/05 ====== ====== Všeobecné podmínky 2018/05 ======
-http://www.odorik.cz/vseobecne_podminky_2018_05.pdf+ 
 +http://www.odorik.cz/vseobecne_podminky_2018.pdf 
  
 Změny: Změny:
   * Sekce 6 zpracování osobních údajů je vypuštěna, odkazuje jen na externí dokument. http://www.odorik.cz/w/zasady_zpracovani_osobnich_udaju   * Sekce 6 zpracování osobních údajů je vypuštěna, odkazuje jen na externí dokument. http://www.odorik.cz/w/zasady_zpracovani_osobnich_udaju
   * Na konci sekce 1, přibyl odstavec informující o možnosti využití rychlých kontaktů. Změna je z toho důvodu, aby bylo nepochybné, že spravování rychlých kontaktů spadá do plnění smlouvy.   * Na konci sekce 1, přibyl odstavec informující o možnosti využití rychlých kontaktů. Změna je z toho důvodu, aby bylo nepochybné, že spravování rychlých kontaktů spadá do plnění smlouvy.
 +
 +====== Všeobecné podmínky 2019/01 ======
 +Změny:
 +  * Do sekce 7 byla přidána věta: "Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu - www.ctu.cz."
 
historie_vseobecnych_podminek.txt · Last modified: 2021/02/18 23:48 (external edit)