Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revisionBoth sides next revision
historie_vseobecnych_podminek [2018/05/18 15:26] – [Všeobecné podmínky 2018/05] roothistorie_vseobecnych_podminek [2019/01/07 19:01] – [Všeobecné podmínky 2018/05] root
Line 35: Line 35:
   * Sekce 6 zpracování osobních údajů je vypuštěna, odkazuje jen na externí dokument. http://www.odorik.cz/w/zasady_zpracovani_osobnich_udaju   * Sekce 6 zpracování osobních údajů je vypuštěna, odkazuje jen na externí dokument. http://www.odorik.cz/w/zasady_zpracovani_osobnich_udaju
   * Na konci sekce 1, přibyl odstavec informující o možnosti využití rychlých kontaktů. Změna je z toho důvodu, aby bylo nepochybné, že spravování rychlých kontaktů spadá do plnění smlouvy.   * Na konci sekce 1, přibyl odstavec informující o možnosti využití rychlých kontaktů. Změna je z toho důvodu, aby bylo nepochybné, že spravování rychlých kontaktů spadá do plnění smlouvy.
 +
 +====== Všeobecné podmínky 2019/01 ======
 +Změny:
 +  * Do sekce 7 byla přidána věta: "Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu - www.ctu.cz."
 
historie_vseobecnych_podminek.txt · Last modified: 2021/02/18 23:48 (external edit)