This is an old revision of the document!


Hlášení problémů

Abychom mohli problém snadno prozkoumat, je třeba jej popsat na konkrétním hovoru a co nejpřesněji.

Problém s konkrétním hovorem

Nahlaste nám prosím přesné id hovoru o který se jedná. Vždy potřebujeme konkrétní případ (nejlépe 2 nebo 3), abychom mohli prozkoumat co přesně se s daným hovorem stalo, kdo zavěsil jako první, jaká byla SIP signalizace, statistiky zvukových paketů (RTP) a cestu, kterou hovor šel. Z id hovoru naši technici vyčtou hodně informací, které spolu s Vašim popisem nám umožní problém diagnostikovat.

ilustrační obrázek

Id hovoru se zobrazí po přihlášení v menu “výpis hovorů”. Najeďte myší na sloupeček s délkou hovoru. Id problémových hovorů spolu s popisem problému můžete poslat na adresu kontakt[zavináč]odorik.cz .

Pokud se problém vyskytne náhodně jen někdy, může být dobré nám poskytnout i id hovorů, kde se problém nevyskytl, abychom mohli případy porovnat.

Podívejte se jestli je s ústřednou Odorik vše v pořádku

 
hlaseni_problemu.1425460533.txt.gz · Last modified: 2015/03/04 10:15 (external edit)