-  Voláte-li hodně do zahraničí. 
-  Komunikujete-li  často s lidmi nebo firmami co mají pevnou linku. 
-  Obvoláváte-li větší  množství zákazníků a délka hovoru často bývá jen krátká. (máme účtování po vteřině hned od začátku hovoru). 
-  Pěkné číslo pevné linky na webových stránkách budí důvěru, navíc lidé a firmy, co mají též pevnou linku, raději volají na pevnou linku, protože je to pro ně podstatně výhodnější. 
-  Pokud většinu času trávíte v kanceláři a nejste příliš zvyklí na volání z mobilního telefonu. 
-  Pokud je pro Vás účelné v případě potřeby přepojit hovor na kompetentní osobu. Vaše hovory může například zvedat vaše asistent(ka) a může tak odfiltrovat nedůležité vyrušující hovory. Ty důležité Vám přepojí. 
-  Pokud investujete peníze do reklamy, možná se Vám vyplatí si pořídit zelenou linku - bezplatné číslo pro volajícího. Dobře použitá osmistovka může podstatně zvýšit účinnost Vaší reklamy i prestiž Vaší firmy.