Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
specialni_cisla [2019/10/24 12:00]
jkment [Hlasová schránka, nahrávání hovorů a SMS odpověď]
specialni_cisla [2020/04/21 16:48] (aktuální)
jkment [Směrování hovorů a vyzvánění]
Řádek 285: Řádek 285:
 <​tr><​td class="​cislo">​XXXXXXXXX*Y</​td></​tr>​ <​tr><​td class="​cislo">​XXXXXXXXX*Y</​td></​tr>​
  
-<​tr>​ +
-<td class="​jmeno">​Změna ident. přesměr.</​td>​ +
-<td class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​clip-80.png"/></​td>​ +
-<td class="​main"​ rowspan="​2">​Používá se v nastavením paralelního vyzvánění. Způsobí, že <b>se nepředá číslo původního volajícího</​b>,​ ale bude použito číslo přidělené dané lince, která přesměrování provedla. Tento prefix je možné použít i u nastavení <​b>​záložního čísla</​b>​ na dané VoIP lince.</​td></​tr>​ +
-<​tr><​td class="​cislo">​*087cislo</​td></​tr>​+
  
 <tr> <tr>
Řádek 313: Řádek 309:
 <div class="​obal">​ <div class="​obal">​
 <table style="​margin-bottom:​ 0px">​ <table style="​margin-bottom:​ 0px">​
- 
-<tr> 
-<td class="​jmeno">​Falešné zvonění</​td>​ 
-<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​zvon-80.png"/></​td>​ 
-<td class="​main"​ rowspan="​2">​Na tomto speciálním čísle to jen falešně zvoní. Sem si můžete přesměrovat hovor, pokud chcete, aby bylo slyšet zvonění i po pracovní době, kdy máte vypnutý počítač/​voip telefon. Jiné použití je to, že pomocí *082*XXXXXX ​ můžete do skupiny pro paralelní zvonění přidat další linku, na které to ale nikdy zvonit nebude. Toto může být užitečné,​ pokud chcete na té lince občas převzít zvonící hovor pomocí ** - popsáno níže.</​td></​tr>​ 
-<​tr><​td class="​cislo">​*082</​td></​tr>​ 
- 
- 
-<tr> 
-<td class="​jmeno">​Přebrání/​přepojení hovoru</​td>​ 
-<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​prevzeti-80.png"/></​td>​ 
-<td class="​main"​ rowspan="​2">​Pokud chcete <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​prepojovani">​přepojit příchozí probíhající hovor</​a>​ přímo na naší ústředně,​ vytočte během hovoru rychle za sebou dvě hvězdičky. Čísla, na která často přepojujete,​ doporučujeme uložit do rychlých kontaktů (rychlé volby) u nás na webu. Tímto způsobem lze přepojovat příchozí hovory i na mobilním telefonu - pokud je tam máte nasměrované v paralelním zvonění. Pokud vytočíte ** jako nový hovor z VoIP telefonu, můžete <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​blf:​callpickup_bez_blf">​přebrat zvonící hovor na jiné lince ve skupině</​a>​. Pro přebrání jen konkrétní zvonící linky si uložte do rychlých kontaktů kód *0822*XXXXXX,​ kde XXXXXX je číslo linky, na které chcete převzít zvonící hovor. Pokud chcete mít možnost přebírat i linky jiného uživatele pomocí kódu *0822, musí se to povolit u  nás na ústředně na požádání stejně jako u přebírání zvonících hovorů <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​blf:​blf">​pomocí funkce BLF</​a>​. ​ </​td></​tr>​ 
-<​tr><​td class="​cislo">​**</​td></​tr>​ 
- 
- 
-<tr> 
-<td class="​jmeno">​Obsazeno/​zavěsit</​td>​ 
-<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​zaveseni-80.png"/></​td>​ 
-<td class="​main"​ rowspan="​2">​Pokud chcete mít stále obsazeno, nastavte si v paralelním zvonění směrování jen na tohle číslo. Pokud byl hovor předtím ve zdvihnutém stavu kvůli přehrání uvítací hlášky, bude zavěšen.</​td></​tr>​ 
-<​tr><​td class="​cislo">​*0821</​td></​tr>​ 
  
  
Řádek 361: Řádek 337:
 lince *300116. Časově podmíněné vyzvánění lze použít i při směrování čísla na sip jméno - <​b>​*08415<​span style="​color:#​198cc2">​09001800</​span>​mojesipjmeno</​b>​ - Od pondělí (<​b>​1</​b>​) do pátku (<​b>​5</​b>​),​ bude v době od <span style="​color:#​198cc2"><​b>​09:​00</​b></​span>​ hodin do <span style="​color:#​198cc2"><​b>​18:​00</​b></​span>​ vyzvánět na sip jménu "​mojesipjmeno"​.</​td></​tr>​ lince *300116. Časově podmíněné vyzvánění lze použít i při směrování čísla na sip jméno - <​b>​*08415<​span style="​color:#​198cc2">​09001800</​span>​mojesipjmeno</​b>​ - Od pondělí (<​b>​1</​b>​) do pátku (<​b>​5</​b>​),​ bude v době od <span style="​color:#​198cc2"><​b>​09:​00</​b></​span>​ hodin do <span style="​color:#​198cc2"><​b>​18:​00</​b></​span>​ vyzvánět na sip jménu "​mojesipjmeno"​.</​td></​tr>​
 <​tr><​td class="​cislo">​*084AB<​span style="​color:#​198cc2">​hhmmHHMM</​span>​XXXXX <​br>​*084AB<​span style="​color:#​198cc2">​hhmmHHMM</​span>​!XXXX </​td></​tr>​ <​tr><​td class="​cislo">​*084AB<​span style="​color:#​198cc2">​hhmmHHMM</​span>​XXXXX <​br>​*084AB<​span style="​color:#​198cc2">​hhmmHHMM</​span>​!XXXX </​td></​tr>​
 +
 +
 +
 +<tr>
 +<td class="​jmeno">​Změna ident. přesměr.</​td>​
 +<td class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​zmena-ident-80.png"/></​td>​
 +<td class="​main"​ rowspan="​2">​Používá se v nastavením paralelního vyzvánění. Způsobí, že <b>se nepředá číslo původního volajícího</​b>,​ ale bude použito číslo přidělené dané lince, která přesměrování provedla. Tento prefix je možné použít i u nastavení <​b>​záložního čísla</​b>​ na dané VoIP lince.</​td></​tr>​
 +<​tr><​td class="​cislo">​*087cislo</​td></​tr>​
 +
 +<tr>
 +<td class="​jmeno">​Přečtení informace pro volaného</​td>​
 +<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​jine_80.png"/></​td>​
 +<td class="​main"​ rowspan="​2">​Můžete volanému nechat přehrát hlasovou hlášku Y s informací o tom, jaké číslo bylo přesměrováno. Voláno je na číslo XXXXXXXX. Vhodné, pokud hovory necháte směrovat na mobilní telefon a nechcete přijít o informaci, jaké číslo bylo přesměrováno,​ ani o původní číslo volajícího. </​td></​tr>​
 +<​tr><​td class="​cislo">​*0853*Y*XXXXXXXX</​td></​tr>​
 +
 +<tr>
 +<td class="​jmeno">​Falešné zvonění</​td>​
 +<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​zvon-80.png"/></​td>​
 +<td class="​main"​ rowspan="​2">​Na tomto speciálním čísle to jen falešně zvoní. Sem si můžete přesměrovat hovor, pokud chcete, aby bylo slyšet zvonění i po pracovní době, kdy máte vypnutý počítač/​voip telefon. Jiné použití je to, že pomocí *082*XXXXXX ​ můžete do skupiny pro paralelní zvonění přidat další linku, na které to ale nikdy zvonit nebude. Toto může být užitečné,​ pokud chcete na té lince občas převzít zvonící hovor pomocí ** - popsáno níže.</​td></​tr>​
 +<​tr><​td class="​cislo">​*082</​td></​tr>​
 +
 +
 +<tr>
 +<td class="​jmeno">​Přebrání/​přepojení hovoru</​td>​
 +<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​prevzeti-80.png"/></​td>​
 +<td class="​main"​ rowspan="​2">​Pokud chcete <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​prepojovani">​přepojit příchozí probíhající hovor</​a>​ přímo na naší ústředně,​ vytočte během hovoru rychle za sebou dvě hvězdičky. Čísla, na která často přepojujete,​ doporučujeme uložit do rychlých kontaktů (rychlé volby) u nás na webu. Tímto způsobem lze přepojovat příchozí hovory i na mobilním telefonu - pokud je tam máte nasměrované v paralelním zvonění. Pokud vytočíte ** jako nový hovor z VoIP telefonu, můžete <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​blf:​callpickup_bez_blf">​přebrat zvonící hovor na jiné lince ve skupině</​a>​. Pro přebrání jen konkrétní zvonící linky si uložte do rychlých kontaktů kód *0822*XXXXXX,​ kde XXXXXX je číslo linky, na které chcete převzít zvonící hovor. Pokud chcete mít možnost přebírat i linky jiného uživatele pomocí kódu *0822, musí se to povolit u  nás na ústředně na požádání stejně jako u přebírání zvonících hovorů <a href="​http://​www.odorik.cz/​w/​blf:​blf">​pomocí funkce BLF</​a>​. ​ </​td></​tr>​
 +<​tr><​td class="​cislo">​**</​td></​tr>​
 +
 +
 +<tr>
 +<td class="​jmeno">​Obsazeno/​zavěsit</​td>​
 +<td width="​80"​ class="​icon"​ rowspan="​2"><​img src="​http://​81.31.45.46/​wiki/​img/​zaveseni-80.png"/></​td>​
 +<td class="​main"​ rowspan="​2">​Pokud chcete mít stále obsazeno, nastavte si v paralelním zvonění směrování jen na tohle číslo. Pokud byl hovor předtím ve zdvihnutém stavu kvůli přehrání uvítací hlášky, bude zavěšen.</​td></​tr>​
 +<​tr><​td class="​cislo">​*0821</​td></​tr>​
  
  
Řádek 391: Řádek 401:
 <td class="​main"​ rowspan="​2">​Po <​b>​XX</​b>​ vteřinách falešného zvonění je hovor přijat a je přehráno uvítání <td class="​main"​ rowspan="​2">​Po <​b>​XX</​b>​ vteřinách falešného zvonění je hovor přijat a je přehráno uvítání
 a dále má volající možnost zanechat vzkaz, který bude odeslán na  a dále má volající možnost zanechat vzkaz, který bude odeslán na 
-nastavený email (Email pro SMS, faxy a hlasové zprávy) u uvedené ​linky. Zde je pro ukázku uvedeno číslo linky *300116to si ale změníte na číslo vaší linky, jejíž nastavení emailu má být použito. <span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ je číslo vlastní zvukové hlášky, která má být volajícímu přehrána (1-999). Vlastní hlášky můžete spravovat po přihlášení v menu <​i>"​nastavení účtu -> IVR - hlasové menu -> správa zvukových hlášek"</​i>​. Maximální délka nahrávky je 5 minut.</​td></​tr>​ +nastavený email (Email pro SMS, faxy a hlasové zprávy) u příslušené ​linky, ​kde nastavujete paralelní zvoně. <span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ je číslo vlastní zvukové hlášky, která má být volajícímu přehrána (1-999). Vlastní hlášky můžete spravovat po přihlášení v menu <​i>"​nastavení účtu -> IVR - hlasové menu -> správa zvukových hlášek"</​i>​. Maximální délka nahrávky je 5 minut.</​td></​tr>​ 
-<​tr><​td class="​cislo">​*0851XX*300116<span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span> ​  </​td></​tr>​+<​tr><​td class="​cislo">​*0851XX<​span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span> ​  </​td></​tr>​
  
 <!-- <!--
Řádek 416: Řádek 426:
 <td class="​main"​ rowspan="​2"><​b>​XX</​b>​ sekund falešného zvonění, pak bude hovor přijat a volajícímu přehráno ​ <td class="​main"​ rowspan="​2"><​b>​XX</​b>​ sekund falešného zvonění, pak bude hovor přijat a volajícímu přehráno ​
 uvítání, jako by to byla hlasová schránka. Volající však nedostane možnost nahrát hlasovou zprávu. O tomto  uvítání, jako by to byla hlasová schránka. Volající však nedostane možnost nahrát hlasovou zprávu. O tomto 
-pokusu bude odeslán email, pokud je vyplněn ​uvedené ​linky. Použit bude email pro hlasové zprávy (pokud je vyplněn), pokud není vyplněn, bude použit email pro zmeškané hovory u dané linky, pokud ani ten není vyplněn, nebude email odeslán. <span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ je číslo zvukové hlášky, která má být volajícímu přehrána (1-999).</​td></​tr>​ +pokusu bude odeslán email u použité ​linky. Použit bude email pro hlasové zprávy (pokud je vyplněn), pokud není vyplněn, bude použit email pro zmeškané hovory u dané linky, pokud ani ten není vyplněn, nebude email odeslán. <span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ je číslo zvukové hlášky, která má být volajícímu přehrána (1-999).</​td></​tr>​ 
-<​tr><​td class="​cislo">​*08550XX*300116<span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ </​td></​tr>​+<​tr><​td class="​cislo">​*08550XX<​span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span>​ </​td></​tr>​
  
 <tr> <tr>
Řádek 426: Řádek 436:
 jiná paralelní zvonění a hovor obsloužit jiným způsobem. Vhodné pro majitele zelených linek, kteří si  jiná paralelní zvonění a hovor obsloužit jiným způsobem. Vhodné pro majitele zelených linek, kteří si 
 přejí přijímat jen hovory z pevných linek, ale na mobily zavolají raději zpět levněji. </​td></​tr>​ přejí přijímat jen hovory z pevných linek, ale na mobily zavolají raději zpět levněji. </​td></​tr>​
-<​tr><​td class="​cislo">​*08551XX*300116<span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span></​td></​tr>​+<​tr><​td class="​cislo">​*08551XX<​span style="​color:#​198cc2">​*YY</​span></​td></​tr>​
  
 <tr> <tr>
 <td class="​main"​ style="​width:​100%"​ colspan="​3">​ <td class="​main"​ style="​width:​100%"​ colspan="​3">​
 <​b>​Poznámky k hlasové schránce:</​b><​br/>​ <​b>​Poznámky k hlasové schránce:</​b><​br/>​
-&#​8226;&​nbsp;​ Pro správnou funkčnost musí být u uvedené ​linky (v našich třech příkladech *300116, pro vás to ale bude jiné číslo linky) ​nastaven "<​i>​Email pro SMS, faxy a hlasové zprávy</​i>"​. Tohle nastavení naleznete, pokud v menu <​i>"​linky"</​i>​ kliknete na číslo linky, o kterou se Vám jedná. Pokud email není nastaven, není kam zprávu nebo upozornění na hovor poslat a hovor tak může být ukončen hláškou „hovor se nepodařilo spojit“.<​br/>​+&#​8226;&​nbsp;​ Pro správnou funkčnost musí být u použité ​linky nastaven "<​i>​Email pro SMS, faxy a hlasové zprávy</​i>"​. Tohle nastavení naleznete, pokud v menu <​i>"​linky"</​i>​ kliknete na číslo linky, o kterou se Vám jedná. Pokud email není nastaven, není kam zprávu nebo upozornění na hovor poslat a hovor tak může být ukončen hláškou „hovor se nepodařilo spojit“.<​br/>​
 </td> </td>
 </tr> </tr>
Řádek 448: Řádek 458:
 <td class="​main"​ rowspan="​2">​Po <​b>​XX</​b>​ vteřinách falešného zvonění (často je využíváno "​00",​ tedy ihned) je volajícímu odeslána SMS zpráva. Text zprávy si můžete u dané linky nastavit v tabulce se SIP přihlašovacími údaji, maximálně 160 znaků. Typické použití je nastavení paralelního zvonění u čísla nebo SIP jména. Na pevné linky v ČR není SMS odesílána. <td class="​main"​ rowspan="​2">​Po <​b>​XX</​b>​ vteřinách falešného zvonění (často je využíváno "​00",​ tedy ihned) je volajícímu odeslána SMS zpráva. Text zprávy si můžete u dané linky nastavit v tabulce se SIP přihlašovacími údaji, maximálně 160 znaků. Typické použití je nastavení paralelního zvonění u čísla nebo SIP jména. Na pevné linky v ČR není SMS odesílána.
 <span style="​color:#​198cc2">​*Y</​span>​ je nepovinné číslo SMS hlášky, pokud potřebujete mít uložených více různých SMS zpráv u jedné linky. Číslo SMS je v rozsahu (1-9), oddělovačem jednotlivých zpráv jsou dva znaky "​|"​ (svislá čára - "​trubka"​) tedy <span style="​color:#​198cc2">​||</​span>​ např: "text sms varianta 1||text sms varianta 2||text sms varianta 3". Různé varianty SMS lze vyvolávat použitím např. IVR menu, kde kromě přečtení namluveného textu můžete poslat i informační SMS o tématu, které si uživatel vybral. Pokud chcete odeslat SMS ještě před přečtením hlášky, použijte v IVR menu směrování na SIP jméno, které v paralelním zvonění bude kromě odesláním SMS obsahovat i přečtení hlasového záznamu s vteřinovým zpožděním (skok do požadovaného IVR podmenu nebo přehrání hlášky pomocí -*08550XX, pokud má být hovor po přehrání hlášky ukončen). Pokud totiž pošlete SMS až po přečtení celé hlášky, SMS by se neodeslala, pokud si uživatel nevyslechne celou hlášku a zavěsil před odesláním SMS.</​td></​tr>​ <span style="​color:#​198cc2">​*Y</​span>​ je nepovinné číslo SMS hlášky, pokud potřebujete mít uložených více různých SMS zpráv u jedné linky. Číslo SMS je v rozsahu (1-9), oddělovačem jednotlivých zpráv jsou dva znaky "​|"​ (svislá čára - "​trubka"​) tedy <span style="​color:#​198cc2">​||</​span>​ např: "text sms varianta 1||text sms varianta 2||text sms varianta 3". Různé varianty SMS lze vyvolávat použitím např. IVR menu, kde kromě přečtení namluveného textu můžete poslat i informační SMS o tématu, které si uživatel vybral. Pokud chcete odeslat SMS ještě před přečtením hlášky, použijte v IVR menu směrování na SIP jméno, které v paralelním zvonění bude kromě odesláním SMS obsahovat i přečtení hlasového záznamu s vteřinovým zpožděním (skok do požadovaného IVR podmenu nebo přehrání hlášky pomocí -*08550XX, pokud má být hovor po přehrání hlášky ukončen). Pokud totiž pošlete SMS až po přečtení celé hlášky, SMS by se neodeslala, pokud si uživatel nevyslechne celou hlášku a zavěsil před odesláním SMS.</​td></​tr>​
-<​tr><​td class="​cislo">​ *08552XX*300116<span style="​color:#​198cc2">​*Y</​span></​td></​tr>​+<​tr><​td class="​cislo">​ *08552XX<​span style="​color:#​198cc2">​*Y</​span></​td></​tr>​
  
  
 
specialni_cisla.1571911254.txt.gz · Poslední úprava: 2019/10/24 12:00 autor: jkment