Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
api:calls [2018/05/21 13:31] – [Nahrané hovory] davidapi:calls [2025/01/03 13:22] (current) – [Historie hovorů] root
Line 12: Line 12:
     * **recipient**: telefonní číslo, se kterým budete spojeni po navázání hovoru mezi ústřednou a číslem předanným pomocí parametru caller     * **recipient**: telefonní číslo, se kterým budete spojeni po navázání hovoru mezi ústřednou a číslem předanným pomocí parametru caller
   * nepovinné parametry:   * nepovinné parametry:
-    * **delayed** - opožděný callback; možné hodnoty jsou buď jedno číslo určující počet minut, o kolik bude callback zdržen, anebo přesné datum pro vytvoření callbacku ve formátu [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2036-07-16T08:12:14Z//)+    * **delayed** - opožděný callback; možné hodnoty jsou buď jedno číslo určující počet minut, o kolik bude callback zdržen, anebo přesné datum pro vytvoření callbacku ve formátu [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2036-07-16T08:12:14Z//); pozor na znak "+" (viz [[wp>Percent-encoding]])
     * **line** - v případě přihlášení přes API heslo určuje linku, přes kterou bude callback realizován (u této linky bude callback evidován ve výpisu hovorů, příjemci callbacku se zobrazí při volání číslo přiřazené k lince, ...)     * **line** - v případě přihlášení přes API heslo určuje linku, přes kterou bude callback realizován (u této linky bude callback evidován ve výpisu hovorů, příjemci callbacku se zobrazí při volání číslo přiřazené k lince, ...)
     * **simple** - v případě předání hodnoty "true" nebude moci //caller// pomocí hvězdičky a DTMF tónu vytočit jiné číslo; zároveň nedochází ke snaze využít ke spojení další operátory, pokud první operátor selhal nebo hovor nespojil; implicitní je hodnota "false". Pokud si tedy někdo objedná hovor a ten hovor pak odmítne, nebude se pokus opakovat.     * **simple** - v případě předání hodnoty "true" nebude moci //caller// pomocí hvězdičky a DTMF tónu vytočit jiné číslo; zároveň nedochází ke snaze využít ke spojení další operátory, pokud první operátor selhal nebo hovor nespojil; implicitní je hodnota "false". Pokud si tedy někdo objedná hovor a ten hovor pak odmítne, nebude se pokus opakovat.
Line 31: Line 31:
 === GET /calls.csv, GET /calls.json, GET /calls.xml === === GET /calls.csv, GET /calls.json, GET /calls.xml ===
   * výpis hovorů   * výpis hovorů
-  * povinné parametry: +  * povinné parametry (jedna ze dvou možností níže)
-    **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//)+    **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//); pozor na znak "+" (viz [[wp>Percent-encoding]]) 
 +    - **since_id**: ID posledního staženého hovoru - vhodné pro periodické stahování nových záznamů
   * nepovinné parametry:   * nepovinné parametry:
     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory
Line 40: Line 41:
     * **status**: //answered/////missed//; filtr na zvednuté/zmeškané hovory     * **status**: //answered/////missed//; filtr na zvednuté/zmeškané hovory
     * **phone_number_filter**: prefix nebo celé telefonní číslo (např. 0049 nebo 00420533533533); filtruje podle source_number i destination_number (OR)     * **phone_number_filter**: prefix nebo celé telefonní číslo (např. 0049 nebo 00420533533533); filtruje podle source_number i destination_number (OR)
-    * **sip_ids**: pokud je předána hodnota true, přidají se k záznamům o hovorech atributy //sip_in_call_id// a //sip_out_call_id//+    * **sip_ids**: pokud je předána hodnota true, přidají se k záznamům o hovorech atributy //sip_in_call_id// a //sip_out_call_id//. Pomocí těchto id je možné výpis hovorů spárovat s [[:call_records_upload|nahávkami]]  
 +    * **include_sms**: pokud je předána hodnota true, vrací se zároveň i SMS zprávy a není potřeba načítat SMS samostatně (pomocí GET /sms.csv (/sms.xml, /sms.json))
   * stránkování:   * stránkování:
     * na jeden dotaz vracíme maximálně 2000 hovorů, při větším počtu je potřeba použít stránkování     * na jeden dotaz vracíme maximálně 2000 hovorů, při větším počtu je potřeba použít stránkování
Line 100: Line 102:
   * statistika hovorů za zvolené období   * statistika hovorů za zvolené období
   * povinné parametry:   * povinné parametry:
-    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//)+    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//); pozor na znak "+" (viz [[wp>Percent-encoding]])
   * nepovinné parametry:   * nepovinné parametry:
     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory
Line 117: Line 119:
   * statistika hovorů za zvolené období podle destinací   * statistika hovorů za zvolené období podle destinací
   * povinné parametry:   * povinné parametry:
-    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//)+    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//); pozor na znak "+" (viz [[wp>Percent-encoding]])
   * nepovinné parametry:   * nepovinné parametry:
     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory     * **direction**: //in/////out/////redirected//; filtr na příchozí/odchozí/přesměrované hovory
Line 141: Line 143:
   * statistika zmeškaných hovorů za zvolené období   * statistika zmeškaných hovorů za zvolené období
   * povinné parametry:   * povinné parametry:
-    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//)+    * **from**, **to**: časové rozmezí hovorů; řetězec formátovaný jako [[http://www.w3.org/TR/xmlschema-2/#dateTime|dateTime z XML Schema]] (například: //2013-06-05T11:15:00+02:00//); pozor na znak "+" (viz [[wp>Percent-encoding]])
   * vyžaduje [[:api#autentizace|autentizaci]]   * vyžaduje [[:api#autentizace|autentizaci]]
   * příklad odpovědi:   * příklad odpovědi:
 
api/calls.1526902318.txt.gz · Last modified: 2018/05/21 13:31 (external edit)