Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
api:calls [2017/09/29 23:22]
misa [Nahrané hovory]
api:calls [2018/05/21 13:31] (aktuální)
david [Nahrané hovory]
Řádek 68: Řádek 68:
 </​code>​ </​code>​
  
-===== Nahrané hovory ===== 
  
-=== GET /​call_recordings/<​call_id>​.<​ext>​ === 
- 
-  * stažení audio souboru s nahraným hovorem 
-  * vyžaduje [[:​api#​autentizace|autentizaci]] 
-  * k dispozici ke stažení jsou nahrávky těch hovorů, které v [[api:​calls#​historie_hovoru|historie hovorů]] mají u atributu recording nenulovou 
-  * <​call_id>​ je id záznamu z [[api:​calls#​historie_hovoru|historie hovorů]]; <ext> podle zvoleného formátu pro nahrávání,​ v historii hovorů je uveden v objektu u atributu recording (jen JSON a XML) 
-  * nahrávání hovorů se zapíná v uživatelském rozhraní (průvodce nastavením => volání z internetu => nastavení linky), email pro zasílání nahraných hovorů musí obsahovat položku "​**#​store**"​. Tedy do položky, kde se normálně dává jeden či více emailů oddělených čárkou, napíšete místo emailu jen #store. Možné je mít na tomto místě též jeden či více emailů a navíc čárkou oddělené klíčové slovo #store, jakoby to byl další email. Možné je nastavit kolik dní mají být emaily uloženy. 
-  * příklad skriptu pro automatické stahování hovorů je k dispozici v [[api:​ukazky|ukázkách použití API]] 
 ===== Právě probíhající hovory ===== ===== Právě probíhající hovory =====
  
 
api/calls.txt · Poslední úprava: 2018/05/21 13:31 autor: david