This is an old revision of the document!
Postup je jiný pro geografická čísla a osmistovky a jiný pro mobilní čísla.
Pokud přenášíte pevné číslo nebo osmistovku, kontaktujte nejdříve nového operátora, který vás bude o podrobnostech informovat.
Pro přenos mobilního čísla budete od nás potřebovat buď číslo OKU nebo tzv. ČVOP kód. O ČVOP kód požádejte přes kontaktní formulář po přihlášení do systému a bude Vám zaslán SMS na číslo, o jehož přenos žádáte, nejpozději následující pracovní den s platností ode dne vystavení. OKU najdete v uživatelském rozhraní.
U služeb Odorik.cz nejsou žádné výpovědní lhůty. Žádné poplatky za ukončení služeb nebo přenos čísla k jinému operátorovi si neúčtujeme.
Změna od 1.4.2020 . Nově lze portovat též pomocí čísla OKU, které naleznete po přihlášení pro každé své číslo. Tohle číslo spolu s informací jaké číslo chcete portovat předáte novému poskytovateli.