Nejrychlejší je vytvořit si další účet, který nebude mít kredit. Linky pod tímto účtem se mimo síť Odorik nedovolají. Další možností je mít zařízení např. značky Linksys/Cisco, kde lze nastavit takový dialplan, který dovolí volání jen na čísla, na která si přejete.
Posílání ani příjem sms zpráv z telefonů pevných linek zatím nepodporujeme.
Možná to v budoucnu bude možné, ale není to priorita, protože praktické použití je omezené.
Napište nám, který doklad potřebujete změnit a pošlete nám fakturační údaje na kontakt(zavináč)odorik.cz. Fakturu si budete moci stáhnout po přihlášení zde: Platby > Daňové doklady
Po přihlášení vyberte sekci Linky. Zde najdete seznam linek (čísel v síti Odorik) a veřejných čísel.
Ústřednu nepotřebujete, více o přepojování hovorů najdete zde.
Nastavte si po přihlášení paralelní vyzvánění: Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo/… > Vlastní telefonní číslo > Paralelní vyzvánění Na všech dole zadaných číslech bude hovor zvonit současně. Nezapomeňte vybrat nahoře správnou linku, pro kterou paralelní vyzvánění nastavíte.
Zahraniční čísla lze se službou Odorik.cz bez problémů používat. Je ale nutné si je zakoupit u zahraničního operátora. Více informací najdete na našem fóru.
Využijte funkci zpožděné zvonění.
Po přihlášení: Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo… > Vlastní telefonní číslo > Paralelní vyzvánění
zadejte *083YYXXXXXXXXXXXX - na YY vteřin se spustí falešné zvonění předtím, než bude volat na číslo XXXXXXXXX
Speciální čísla a prefixy v síti Odorik.cz.
Cena jedné SMS zprávy je 1 Kč včetně DPH. 1 SMS = 160 znaků, 2 SMS od 161 znaků a výše
Musíte mít alespoň jedno geografické nebo nomadické číslo. Potom si CLIP (číslo Vašeho mobilu, které uvidí volaný místo geografického, nomadického čísla při odchozím hovoru) můžete registrovat zde: Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo/… > Vlastní telefonní číslo > Nastavení CLIP. Následně počkáte na potvrzovací SMS a po zadání kódu, který obdržíte, je CLIP aktivní.
Zaregistrujte se u nás. Zkontrolujte na svém internetovém modemu (routeru), zda budete mít kam připojit IP telefon nebo telefonní adaptér (připojuje se stejně jako počítač). Přeneste si k nám svoje telefonní číslo od O2 nebo si kupte jiné veřejné číslo od nás. Kupte si IP telefon nebo telefonní adaptér.
Přihlaste se na našich stránkách. Zvolte sekci Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo/… > Vlastní telefonní číslo > Geografické číslo. Potom vyberte registrovat alespoň jednu adresu a zadejte adresu, kde budete číslo používat. Vyberte jedno z nabídnutých čísel. Poté vám bude odečten jednorázový poplatek za číslo.
Všechny informace o portaci čísel vč. ceny a formulářů najdete dole na této stránce.
Stačí nám poslat vyplněný a podepsaný formulář z této stránky a následně dobít dostatečný kredit na Váš účet. My Vám potom dáme vědět, kdy portace fyzicky proběhne.
Druhou, levnější možností je využití funkce “Vlastní telefonní číslo od jiného operátora”, kterou můžete vyzkoušet po přihlášení v sekci: Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo… > Vlastní telefonní číslo od jiného operátora.
Tímto způsobem lze řešit drahé volání přes původního operátora. V případě výpadků jeho služeb však pomůže pouze portace.
Pokud máte pevnou linku od O2 a hlasové služby sjednané s T-mobile, použijte CAF formulář pro portaci od O2.
Smluvní vztah s T-mobile musíte vypovědět u T-mobile zvlášť podle smlouvy, kterou s nimi máte sjednanou. Ve smlouvě s T-mobile bude určitě nějaká výpovědní lhůta, proto Vám doporučujeme portovat ke dni, kdy tato výpovědní lhůta po vypovězení smlouvy z Vaší strany skončí.
Tento postup je nutný, protože O2 nemá s T-mobile žádný právní vztah a pokud by došlo pouze k portaci linky O2, smlouva s T-mobile by se neukončila.
Portaci lze objednat na přesný den až dva měsíce dopředu.
Pokud budete mít zájem, pošlete nám číslo, o které se jedná, na kontakt(zavinac)odorik.cz a můžeme Vám v databázi operátorů ověřit, zda je číslo skutečně vedené u O2.
Bez poplatku můžete dobíjet kredit na našich pobočkách (Praha, Brno). Můžete také dobít vyšší částku na jeden účet a z něj potom převést zdarma kredit na další Vámi spravované účty a s majiteli těchto účtů se následně vyrovnat. Převod kreditu uskutečníte v už.rozhraní v sekci Platby > Převod kreditu.
Vypadá to na pomatené zařízení nebo sip_alg (není vidět lokální IP). Změňte si SIP porty (jak lokální tak vzdálené) a aktualizujte firmware. Máte přihlášené 2 telefony na jednu linku nejspíše z jednoho zařízení. Změňte vzdálené porty na 6688 nebo 443 tím, že v políčku SIP proxy/server namísto sip.odorik.cz zadejte sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 a dále lokální port změňte na náhodné číslo mezi 2000 a 60000 (jiné než 5060), mělo by to pomoci. Ještě je možné, že Váš router nebo adsl modem umožňuje vypnout SIP_alg, což je taky možná příčina problému. Více zde, dole `C - ostatní informace`.
Nastavte si v sekci “Průvodce nastavením > Vlastní telefonní číslo…. > Vlastní telefonní číslo > Paralelní vyzvánění” uvítání hlasové schránky *0855005*300116 a prozvonění na mobil 606000000, kde místo *300116 dáte číslo Vaší linky a místo 606000000 číslo Vašeho mobilu.
Portace nomadických čísel není bohužel tak jednoduchá jako portace čísel geografických. Problém je v tom, že u nomadických čísel není povinnost operátora číslo “pustit”. Takže bychom museli nejdříve ověřit konkrétní číslo u konkrétního operátora, a pokud by s portací souhlasil, bylo by možné se domluvit dále. Poplatek za portaci by záležel na dohodě mezi operátory - za jakou cenu by byl původní operátor ochotný číslo “pustit”.
Spíše bych Vám doporučil si vybrat nějaké hezké naše nomadické nebo geografické číslo.
Může to být tím, že v telefonu a u nás na dané lince není povolen ani jeden společný kodek. To se může stát jen tehdy, pokud jste s nastavením u nás sám nějak manipuloval.
Ano, videohovory podporujeme. Více na našem fóru.
U telefonu, na který Vám někdo volá, doporučujeme změnit SIP port z 5060 na vysoké náhodné číslo - např. 43789. Některé “nebezpečné” routery přemapují port 5060 i na veřejnou IP adresu a potom dovolí volat na port 5060 komukoliv. Potom se často stane, že v nějakou náhodnou dobu, např. 5 hodin ráno na telefon volají útočníci. Takový hovor potom není vidět ve výpisu na našich stránkách, protože útočník volá přímo na Váš telefon.
Možností je více. Pokud máte všechny SIM v jedné VPN (volání mezi SIM zdarma), na jedné z těchto SIM si kupte balíček neomezeného volání. Hovory se všech SIM ve VPN přesměrujte na tuto jedinou SIM s voláním na pevné linky zdarma. Tuto SIM potom přesměrujte na číslo v sítit Odorik. Pokud VPN nemáte, můžete hovory na SIM přímo přesměrovat na linku v síti Odorik pomocí kódu *21*cislo_kam_chci_presmerovat#. Přesměrování lze vypnout vytočením #21# Cena takového přesměrovaného hovoru bude záviset na ceně volání z dané SIM.
Nastavení inkasa (trvalého měsíčního příkazu) proveďte podle návodu zde: Povolení inkasa u Vaší banky
K odblokování dojde automaticky vždy další den v 6:00 ráno a to včetně víkendů/svátků.