Pro přístup ke službám Odorik.cz z aplikací třetích stran poskytujeme API na adrese https://www.odorik.cz/api/v1/. Parametry jsou předávány standardně pomocí URI-encoding (respektive form-encoding na základě použité HTTP metody). Na většinu požadavků se snažíme odpovídat HTTP stavovým kódem 200 OK.
Většina operací vyžaduje autentizaci uživatele. Ta se provádí zasláním přihlašovacích údajů společně s požadavkem. Jedná se o proměnné user a password, přičemž existují dvě možnosti pro přihlášení:
Operace vyžadující autentizaci mohou vracet následující odpovědi:
Při použití API k implementaci některé z funkcí Odorik.cz do aplikací třetích stran (jako například Esmska nebo DreamCom) používejte prosím u požadavků nepovinný parametr user_agent.
Několik ukázek kódu je k dispozici na stránce Ukázky použití Odorik API.
Rozcestník aplikací používající naše API naleznete na stránce Aplikace využivající Odorik API.
Propojení přes API používají také následující systémy:
Propojte si telefonní hovory s firemním adresářem, emaily, helpdeskem a celým obchodem. Získáte dokonalý přehled, s kým vaši obchodníci řeší zakázky, kterému zákazníkovi jste volali a kdo se nedovolal. AyMINE poskytuje malým i středním firmám vše, co potřebují pro obchodní činnost - Správu klientů, ceníky, nabídky, zakázky, fakturaci, firemní emaily i ukládání souborů. Kompletní technická podpora umožňuje využívat moderní digitalizaci obchodních procesů. Na AyMINE a jeho dodavatele spoléhají firmy z obchodu i výroby, kterým poskytuje odbornou náhradu za budování vlastního IT.
AyMINE spolu s Odorik vám zajistí vybavené call centrum hned a bez investic.
Okamžitou informaci, kdo na kterou linku volá, možnost propojit hovor přímo z AyMINE a kompletní přehled o volání.
AyMINE v mobilním telefonu umožňuje snadno volat i kdekoli na cestách - buď aktivací zpětného volání nebo přímým propojením hovoru. Každý pracovník může mít nastavenu službu individuálně, takže i v rámci jedné firmy můžete kombinovat všechny způsoby volání z počítače, mobilu a stolního IP telefonu.
https://www.simplia.cz/ - umožňuje napojení systému pro eshopy a načítat tak informace o volajícím nebo historii hovorů.
Pokud se chování hlasového menu často mění v čase, můžete směrování a hlasové menu řídit přímo pomocí vašeho webu. Rovněž lze využít, pokud potřebujete jen informaci o novém příchozím hovoru. vzdalene_rizeni_pres_web
Pokud byste rádi přistupovali k některé ze služeb Odorik.cz pomocí API, kontaktujte nás prosím na karasODDELEJTOHLE@odorik.cz.